Alături de noi poți dezvolta o afacere completă în brokeraj.
Te așteptăm în echipa PersonalBroker!
Te așteptăm în echipa PersonalBroker!
Franciza Personal Broker este proiectată în așa fel încât să te ajute să îți crești afacerea indiferent de experiența ta ca antreprenor în domeniul financiar.
Pentru un start perfect si pentru a maximiza sansele de succes te ajutăm să îți construiești un plan de afaceri care să țină cont de specificul și mărimea pieței pe care activezi și de obiectivele tale. Va trebui să iei în considerare necesitatea acoperirii unor cheltuieli specifice demarării activității - chirie spatiu dacă este cazul, plata utilităților, internet, telefonie, alte cheltuieli legate de birou. Primele venituri vor veni cel mai devreme în cea de-a doua luna de activitate așadar trebuie să ai un buget care să acopere aceste costurile pentru primele 4 luni de activitate. Doar de tine depinde cât de repede vor apărea rezultatele dorite!
Online | La birou | Acasă
Personal Broker te ajută să fii aproape de clienții tăi!
Francizele Personal Broker au acces la programul de marketing şi promovarea imaginii realizate de către Personal Broker. Portofoliul de clienți garantat de acest plan. Campaniile online te ajută să ai un flux constant de clienți. Paginile de pe rețelele sociale, site-ul tău, aplicațiile de lucru te ajută să te dezvolți simplu și repede. Cursurile de pregătire, materialele tipărite, scripturile pentru toate tipurile de întâlniri de vânzare, toate te vor ajuta să dezvolți o afacere solidă.
Aplicații | Flux de
lucru | Know-how
Este ușor să fii consultant PersonalBroker !
Produsele și comisioanele pentru toate liniile de business într-o singură aplicație. Birou virtual PersonalBroker te ajută să ai în orice moment acces la toate informațiile de care ai nevoie. Dosarele tale, Calendarul de evenimente si task-urile, contactele, chat-ul de serviciu, casuța de mail, le accesezi de pe orice dispozitiv - telefon, tableta, laptop, desktop. Sunt oriunde aproape de tine. Fluxul de lucru pe dosare complexe este gestionat facil de aplicatia Deck a biroului virtual. Orice mișcare pe dosar a ta sau a departamentele suport se înregistrează aici și în orice moment ști care este stadiul dosarului și ce mai trebuie făcut pentru finalizare. Pagina ta de internet te ajuta să gestionezi intermedierile imobiliare. Ce imobile ai inregistrat in baza de date Personal Broker pentru care vei primi comision în cazul în care se vor vinde, ce imobile ai vandut și urmează să încasezi comision, toate aceste informatii le gasești aici. Tot pe site ai evidența clienților care vin din campaniile de marketing online. Un CRM usor de folosit care te ajută să rezolvi rapid solicitările venite de pe internet.
Personal Broker pune la dispoziția partenerilor săi departamente suport specifice fiecărui domeniu de activitate din grup. Nu sunt costuri pentru aceste departamente, iar rolul lor este să îl ajute pe consultant în pregătirea ofertelor, finalizarea vânzării și administarea afacerii. Astfel, consultantul va avea mai mult timp la dispoziție pentru dezvoltarea echipei de colaboratori și a portofoliului de clienți.
Ai virat sau depus banii la Personal Broker pentru asigurările emise? Munca ta se incheie aici, nu mai ai alte bătăi de cap. Ai tras creditul pentru clientul tău? Mai departe ne ocupăm noi ca tu să iți iei comisionul. Ai probleme pe o asigurare emisă? Aplicațiile pe laptop sau mobil nu funcționează? Suntem aici să te ajutăm!
Ofertele de credit și leasing pentru clienții tăi nu iți vor mai consuma timpul atât de prețios, departamentul suport îți pregătește cele mai bune oferte. Nu e nevoie să îți consumi energia pentru evidența și fluxul dosarelor în lucru, cu ajutorul biroului virtutual gestionezi dosarele împreună cu departamentul.
Oferte de asigurări generale sau problemele tehnice ale aplicațiilor sunt rezolvate de specialiștii noștri. Echipa ta are sprijinul nostru în procesul de învățare a proceselor de emitere a asigurărilor generale, tu te poți ocupa de dezvoltarea echipei de consultanți și a portofoliului de clienți.
Asigurările de viață și sănătate sunt linii de business cu cel mai mare potențial de creștere, de aceea departamentul dedicat pentru aceste produse te ajută să ai cea mai bună ofertă când mergi la client.
Imobile încărcate în baza de date online, identificarea imobilului dorit de client, siguranța comisionul de intermediere a vânzării unui imobil prin emiterea automată a contractului de vizualizare, toate acestea și multe altele sunt in grija acestui departament.
Departamentul nostru are deja pregătit pentru supermarketul tău financiar tot ce înseamnă materiale de promovare online, pe facebook, linkedin si alte rețele sociale și offline flyere, afișe, bannere și alte materiale de promovare stradală și la birou.
Pentru a deschide Supermarketul tău Financiar Personal Broker vei avea nevoie doar de:
Vino în alături de noi! Ai toate șansele să devii un antreprenor de succes cu PersonalBroker.
Nu trebuie decat sa completezi formularul si te vom contacta noi în cel mai scurt timp.